Julstressen över

Nu är äntligen julstressen över, gäller bara att inte komma in i en lång vinterdepp (som jag brukar göra varje år vid denna tid). Nu är det dags för saker och ting att börja. Allt jag har väntat på är nu dags att ta itu med!
Nu var det ett halv år sen man tog studenten och jag har hunnit med en hel del sedan dess. Rest en del, blivit kär som en tok, sjukhus besök och blivit av med vänner men samtidigt fått nya. Men trots allt detta har jag överlevt och nu e de dags för det vuxna livet. Hitta jobb, lägenhet, kanske till och med flytta och plugga i en annan stad. vi får helt enkelt se whats next.

Appro på något helt annat har nu gått in i min vita månad ingen alkohol. Känns än så länge bra. Ja anser inte att jag dricker för mycket, för ofta eller mer än någon annan men jag vill bevisa för mig själv att jag inte alltid behöver dricka. Vi´får se hur det går men so far so good..
Okey vadhar mer hänt den senaste tiden..? hmm imorgon ska jag passa lilla elliot och detser jag fram emot. Om jag befinner mig i en jobbig period i livet så åker jag bara dit och när man ser honom le så blir man själv så glad. Jag längtar faktiskt efter egna barn men med tanke på mitt ouppklarade liv ochmin låga ålder så kommer jag definitivt vänta några år. Så länge får jag passa min fina brorson så e jag nöjd<3

En annan sak jag dealar med just nu är ensamhet. Jag ser mig själv som en person som tyckerom att vara ensam i alla fall ibland. Men de senaste månaderna har jag haft folk omkring mig nästan konstant. Iförrgår åkte jag hem till mamma och sov överdär ensam för att se hur de kändes. Det gick väl bra men det kändes ändå konstigt. Måste bli lite mer självständig tror jag...

Nu ska jag strx käka men uppdaterar inom kort hur allt går!

xxo Jennie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0