Starting over again..

Länge sen man bloggade, de gäller att ta sig tid vilket jag e dålig på men anyway..
Nu har jag faktiskt varit telefonförsäljare i en månad, vilket lärde mig en hel del, men dags att gå vidare så min fråga e whats next?..
Jag vet inte än men antagligen vicka ett tag på dagis medans jag letar efter ett bra cafejobb.
För övrigt har jag blivit gudmor till en av världens sötaste bebis. Tänkte ta en prommis med mina små brorsöner imorgon ska bli super mysigt<3
Igår bokade jag även en efterlängtad resa till uddevalla och ska även svänga förbi Gbg och partaja loss med Linnie de ser jag frám emot. och ska ta massa massa bilder som kommer ut på bloggen!

Måste bara tillägga en till grej att bli vuxen är som en kvinna i medelåldern som e på väg in i klimateriet, de suger!

See ya later............<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0