Hela min intressanta värld

Hallå alla out there!

När livet inte går som det ska och allt känns helt värdelöst, vad gör man då? Joo jag har svaret right here. Twix kompenserat med buffy är genialt. Totalt förnekelse som fungerar bra med lugnande tabletter. Att bli dumpad och bryta revbenet är ingen hit och allt känns som helvete. Men vissa säger thank god it`s friday jag säger thank god it`s buffy time. Mina dagar består numera att vara bitter på heltid men med en viss synisk humor. Varje stund jag får över (eftersomjag inte har så mycket till liv så blir det många timmar om dagen) spenderar jag framför tvn. Tappar mig själv i vampyrernas värld och drömmer mig bort.

Jag rekommenderar Buffy till alla som har tröttnat på vårt trista samhälle som har brist på action. Snygga vampyrer, genialisk humor, elaka monster och konstant slaying. För alla därute med smak och fantasi är Buffy perfekt. Det konstanta dödandet av alla monster är befriande och inspirerande. Angel som är den mysiska heta vampyren ger en all kärlek man behöver. Mörka avsnitt kombinerat med humor avsnitt är fantastiskt. Vem behöver ett liv när man kan ligga som en soffpotatis och njuta av seriens goda moments? För alla er därute som tror att jag är galen har totally right det är jag. Men tills jag får tillbaka min livslust så är det så Im goanna role.

Nu tappade jag lusten att skriva (alltså min bitterhet blev mer bitter) gissavad jag kommer göra nu..? se på Buffy såklart

Chingelinge bitter jennie!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0