En monday night..

Hejsvejs.

Måste erkänna att mitt första (och enda) blogginlägg inte var särskillt optimistiskt skrivet. Inte för att jag numera ser mig själv som en optimist men jag är nog inte redo för att bli totalt pessimisst heller. Men för att komma till saken. Buffy är fortfarande en favorit kombinerat med dexter och lite sex and the city. och självklart twix men har faktisk ttrappat ner från 5 twix om dagen till 1. Men angående att bli dumpad, självklart har man rätt att sörja och ta en break från sitt hektiska liv, men har personligen upptäckt att det inte får bli till en livsstil. Börjar nu faktiskt sakta men säkert bygga upp mitt liv igen som jag trodde var borta. Mitt ultimata tips till alla dumpade därute, sörj om ni behöver men träffa vänner och ta hjälp av era familjer. Utan mina vänner och familj så hade jag aldrig klarat mig igenom detta helvete det kan jag svära på.
Dennna bloggen kommer inte  handla om vad jag åt till frukost imorse eller vilka jag ska fika med. För lets face it nobody gives a shit! Jag tänker skriva ner allt från sköna metaforer till visa ord(om jag kommer på några haha). Så läs om ni vill . Or not your call!
 Thingeling babes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0