Varför ska allt vara så svårt?

Nu kommer jag och klagar igen, men ibland kan man faktiskt inte låta bli. På senaste tiden har jag inte varit miss aktiv på varken jobb eller skol fronten. Jag är helt enkelt i en svacka! vilket ärhelt ok men men måste ju fortsätta försöka.så nu satte jag mig med en kopp kaffe och skulle skriva ut mitt CV/personligabrev och vad upptäcker jag? Joo jag har så klart glömt att spara mitt personligabrev så jag måste börja från början. Och de e "lite" surt med tanke på hur mycket tid jag lagt ner på det brevet. Och eftersom Uddevallasemestern börjar närma sig så måste jag hinna klart med en del saker innan jag åker.
En annan jobbig sak jag försöker leta är folkhögskolor i Uddevalla/trollhättan/vänerborg det kan jag säg e omöjligt. Tills i dag så var google.se min bästa vän men nu så länkar den bara till massa skitsidor som man inte hittar någonting på! Jag blir tokig. När man väl sätter sig ned och försöker göra lite nytta så vill man ju gärna se lite resultatat men nej nej!

Ursäkta min negativa energi hoppas nästa inlägg blir lite positivare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0