The moments

Du styr inte längre mitt liv, nästa gång du ringer så är det hejdå. Jag är klar med att älska och sörja över dig. Det är dags att gå vidare...
Jag har fått mina vänner tillbaka (åt mys frukost med Linnie i morse) och mitt liv börjar sakta men säkert att falla på plats. Nu har jag faktiskt saker att se fram emot. Ska till Uddevalla och hälsa på alla om några veckor. Känns underbart.Buffy festen börjar närma sig. Taggad taggad taggad!! Oftast så suger mitt liv ganska hårt men de har ändå sina goda stunder så jag är inte i position att klaga.
Till exempel i dag min syrra kommer hem från stan & vad hade hon gjort? Joo hon hade köpt en klänning som jag pekade ut för några dagar sen.HUr snällt är inte det liksom. Ibland har man tur må jag säga.
Och en annan sak att vara glad för jag prata med emma igår på första gången på länge & jag har verkligen saknat henne. Hon är en riktig vän som jag aldrig vill förlora<3<3

Så livet är inte så dumt trots all<3<3<3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0