Sex and the city sjukan

Igår så gjorde jag något som jag inte gjort på riktigt länge. Jag ägnade min kväll åt sex and the city the movie. Från att ha sett det dagligen ( serien alltså) till att ha ett alldeles för långt uppehåll. Förstår däremot inte varför dem gjorde en till film. Som jag alltid brukar säga de e bäst att sluta när man e på topp. Men självklart så var jag och såg den i New York vilket ändå var en ganska häftig upplevelse.
Vissa anser att serien är väldigt sexsistisk vilket jag inte jag kan argumentera emot, men som samantha säger It`s fabulous!
Vem därute har inte någongång önskat att man walked down the street i stilettklackar i New York city liksom. Själv har jag ju testat detta också och svaret är jaa. De e så fabulous som man tror! testa!
Suget efter den perfekta höst garderoben är också något som jag längtar efter. Hade ja inte varit "lite" ekomnomisk begränsad så hade jag gått lös i affärerna nu. (hade inte suttit hemma och bloggat om det)
Dages tips; se på sex and the city ja lovar att du blir glad!
Dagens uttryck Ät min torsk! ( rekomenderas att användas i frustrerande situationer ej sexuella)

Kommentarer
Postat av: amanda

Nu har jag läst din blogg! Super!:-)

2010-11-04 @ 19:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0