Kan man vara vän med sitt ex?

Jag ställer mig samma fråga som Carrie Bradshaw Kan man verkligen vara vän med sitt ex? Många av mina vänner har lyckats med detta. Men jag kan inte påstå att jag har lyckats särskillt bra. Efter några år så är det oundvikligt att skaffa sig några ex i bagaget. Och oftas (inte alltid) så är det ett "ugly break-up" och vänskap är inte det första man tänker på. Men efter ett tag när man mognat lite och fått lite perspektiv på saken så kan det kanske vara möjligt. Personligen så går jag igenom detta just nu själv med ett gammalt ex. Eftersom våran specalitet var att bråka så känner jag mig lite osäker på detta, men vi får väl se. Hur många gånger ska man försöka? och kan det verkligen bli rätt? Om man inte passar som ett par kan man då lägga kärlek på hyllan och verkligen bara vara vänner? En hel del frågor som snurrar i huvet på mig och svaren kommer jag antagligen få reda på inom kort.
Ï keep you guys updated!

Bye så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0