En kall kväll i huset..

Har satt på en kopp kaffe smatidigt som ja och andreas håller på med tvätten. Men har annars varit en lugnt dag i soffan med 80 täcken över mig, Im not kidding de e super kallt här hemma. Men det beror antagligen på att mina källor (alltså dem som varit ute idag) har informerat mig om hur kallt de e ute. Och en annan sak nu mitt i all snö så ska dem tydligen renovera utsidan av huset. Så de e massa fula ställningar framför. De e en av de värsta sakerna ja vet att gå under sånna ställningar, man kan ju dö!!
Men men nu ska vi inte överdriva (fast man e en dramaqueen) helgen var däremot trevlig. Var först ute med anna och linnie på nivå super trevligt, sedan drog jag och anna vidare för att dansa. Och dansa gjorde vi! de va länge sen för min del:P Och ja fick även nöjet att träffa hennes nya flickvän som verkar super trevlig:P
Ska se till att ta en fika med anna och linne någon dag denna vecka , Man blir så glad av dem<3<3

Ikväll blir det däremot mys mys mys.. funderar på att ta mig ut i detta väder och hyra film och vem vet kanske till och med köper en twix!!

Skepp å hoj vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0