Saturday & är miss aktiv

Hellu allihopa:p

Ska jag summera mitt liv Drama Drama Drama.. haha och mitt i allt ska man söka jobb aktivt . men idag har jag faktiskt lyckats jag har sökt en heldel jobb och har dessutom stigit upp innan kl. 12 (vilket är ett mirakel för en sån som jag). Tänker inte nämna några namn men en viss person i familjen har bråkat om jobb och pengar med mig hela veckan så de känns skönt att strunta i taskiga kommentarer och bara köra mitt eget race!
Jag känner att jag verkligen borde fokusera på mig själv just nu och inte så mycket på drama runt omkring mig. Särskillt boys ursäkta men ibland så orkar jag bara inte med dem (nu låter det som de finns många killar med i bilden, de gör de inte) men de finns inget som kan suga ut musten ur mig som vissa killar kan!

Anyway ikväll blir de Harrys med linnie i alla fall de ska jue bli skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0